10:33 - waaah, jul?

godmorgon eller vad man säger.
Hm, idag är det dagen innan julafton, tjugotredje december. Det känns helt wierd, vadå jul? Jag känner ingen julstämning trots att granen står pyntad och klar i vardagsrummet och julklapparna är inslagna i papper med tomtar och snögubbar.

Dessutom ligger hela göteborg i dränkt i snö, det känns som jag har hamnat i Hemsedal eller något. Träden är inte grön/bruna längre, dom är vita. W-I-E-R-D som man säger. wierd.

Skulle träffat julia och victor idag men det blev inte så, för Julia skulle passa sin syster och victor vettefasen. Träffar väl honom ikväll eller något. Ska på liseberg med Linnea också, fett mys. Ska ta med kameran så bloggen inte blir så jävla tråkig, hehe.

Fick mina betyg igår förresten - okej jag är nöjd. Iallafall ganska. waah, dax att söka till gymnasie snart också.

Nu ska jag fixa ta på mig fett mycket kläder för jag ska ut i snön med elias.



Bild från februari i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0